TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Wednesday, July 27, 2011

Penguins Vs Pancakes

Hati korang sedih? muram? Kalau ya, aku nak suggest korang tengok satu movie yang melucukan. Hari isnin lalu aku rasa muram sekejap sebabnya pokok-pokok aku mati. sob sob. Demi untuk meggembirakan hati aku ajaklah Saira tengok Mr Popper Penguins. Sebab aku tengok review movie ni kelakar. Memang betul. Sebab penguins tu comel. Kat malaysia kalau boleh bela, aku pon nak buat gitu la. Hilang stress tengok movie ni..




Habis movie kami sempat makan kat Paddington house of pancakes. Yeahhhhhhhhh..terbaik!! Ni 1st time makan kat situ, aku boleh tak perasan kedai tu wujud kat Queensbay selama ni. hehe..Nak tengok makanan apa aku makan? Sat naa..Buat buat lupa lemak yang berjela kat badan. Yang best, waiter tu punya soklan masa kami suruh die suggest makanan yang best.

waiter- ermm, korang semua ni tak diet kan?

aku- *speechless* haha



Mai mai makan sini



banyak nya menu dia. gulp gulp



this is mine!! Pancakes aku terselindung di bawah ayam tu. hehe

Lupa la nama apa. yang pasti sedaaaaappppppp..


Saira chan punya..Besar gila.





Hai Alia.
Makanan dia pon menarik. Pancakes rasa spicy okeh. best best..





licin pinggan.
kesimpulan aku dah kembali gembira. Terima kaseh Allah atas nikmat ini. ^-^



No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...