TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Wednesday, July 13, 2011

Ikan BawaL Juru

Siapa kat dunia yang tak suka makanan memang rasa pelik sikit kan? Tapi nak makan kena la pada-pada. Macam aku, yang suka makan. tengok badan la kan..:) Aku suka jalan-jalan cari makan. Sebab nanti kalau kawan-kawan aku datang penang , mana dorang nak pegi makan senang la nak bawak. Mai cheq nak habaq satu tempat yang baru pi cuba tak lama dulu. tapi lupa nak update.

Kedai ni simple je.Terletak kat kawasan autocity juru. Tapi dalam area kelapa sawit, sebab tu la nama kedai dia Warung Kelapa sawit. Makanan utama yang orang akan nak pi try kat situ ialah ikan bawal goreng. Simple gila..Tapi customers dia punyala banyak nak nak time lunch. Masa nak bayar aku sempat la buat ramah mulut dengan pakcik kedai tu. Kedai ni buka pukul 11 pagi hingga pukul 3 ja. Hari ahad kedai tutup nak. kata pakcik tersebut. Hebat kan, buka kejap je tapi income pasti beribu-ribu sehari. Rasa takmo belajar sampai phd, aku nak buka bisnes ja..Aku nak jual ikan laga goreng. haha..




ikan bawal goreng with sambal kicap



sambal belacan memang penting. menu wajibku. ;)




harga 5.80- for nasi + lauk pauk

80sen- ayaqqqqqqq..


Walaupon simple tapi boleh laku.

Dahsyat penangan hawa nafsu manusia sekarang. :P

Sapa nak try mai penang roger me or google la sendiri.hehe..




No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...