TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Thursday, July 21, 2011

Kerana kau Si Babi


Semua orang tahu yang babi atau bahasa lebih sopan khinzir adalah haram disentuh atau dimakan oleh orang Islam. Binatang ni telah menyusahkan hidup aku sekarang. bukan sebab aku gi makan, tapi aku telah bergelumang dengannya ke hulu ke hilir selama setahun lebih tanpa ku sedari. Naseb baik adik ku yang rajin gi belek purse ku perasan.

Kakja, sama macam purse kawan aku la. kulit babi.- kata adiku tetiba di petang yang dingin.

Aku masa tu terus tersentak!!! yang aku ingat aku dan pernah masuk geget purse tu, yela masa tu tangan penuh barang. geget la senang. hahaha..Camne? kena samak ke semua duit, ic, card2 semua.lol.



macam ni la rupe kulit tu.nyampah okeh. aku boleh tak perasan sebab ni kat bahagian dalam.huhuhu. Kesimpulan yang aku dapat jangan beli purse murah-murah. haha.



p/s: Fossil punya bukan kulit babi kan? Meow-meow dah approveddddd. Tapi pattern ni takdelah kat Gurney. Camno..

Kan best kalau dapat purse "Jurulatih" :)



dan akhirnya aku benci dengan nafsu. Sebab aku bernafsu tengok beg ni. hahaha. ni sape nak sponsor plak? Tampo sedas bagi sedar. Bubye!!





No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...