TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Thursday, July 21, 2011

Fashionista Bonia Pose


Gedik nak pose macam ni sebab masuk Fashionista Bonia contest. Sebab hadiah utama dia yang menarik Ipad2 dan RM 1000 cash voucher from Bonia. Mana tau ada rezeki alang-alang aku memang dah ada barang bonia.




The Precious Gift of Time.

aku bedal je letak caption ni ^-^. Padahal aku beli sendiri. kira gift untuk diri sendiri la. Aku dah tau nak pose cam mana dengan jam ni. Yela kecik je mana nak nampak tagline bonia kan. Seb baik kotak ada lagi..:) Jam baru berusia 2 bulan. Luv it. Rasa macam Kris Dayanti bila pakai Bonia. Hahaha..


So korang yang baik tolong la like pic aku kat link di bawah ni.




Boleh gak buat amal jariah kat aku incase ada rezeki. :)


No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...