TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Tuesday, July 26, 2011

Kenduri Tahlil + Sambut Posa


Last week 23 July balik taiping. Sebab moyang ada buat kenduri tahlil dan sambut puasa. Aku still ada moyang umur dia rasa nak dekat 95 tahun. Alhamdulilah masa kuat ingatan dan dikurniakan kesihatan yang elok lagi. Seperti biasa aku balik dengan family. Ramai juga yang datang. Seronok leh kumpul ramai-ramai kat umah moyang. Teringat kat arwah opah..huhuhu



Masa ni orang sibuk makan. Gambar orang baca yasin tak dapat nak snap




Lepas jamu orang yang datang barulah turn kami makan. Tak toleh kanan kiri dah pasni. haha. Apsal muka aku macam baru lepas nampak hantu?





Aku amik job basuh pinggan hari tu.Rajin kan? Anak sapa la ni..:)
Tok sedara aku nampak dia sempat kata tu tangkap nak tunjuk kat Bf la tu. haha. Sempoii!!



Ni my assist @ my 2nd sister..
Good girl jenis senyap ja dan selalu kena buli ngan kami. hehe





Ni photog @ my 3rd sister
Aku selalu gaduh ngan dia. tapi dia tak boleh nak lawan cakap kakak dia. like like..


the youngest- Alif tiada masa ni. dia pi sabah. hero cilik yang sangat disayangi family.




Nampak PJT tak? nak sambut 1st aniversarry 10 Ogos ni.
"sukanya" nak kuar duit bayar insurans..huhu




My wan!!
peace yawww


Lambaian Ramadhan Hampir menggamit Tiba.
Ayuh persiapkan diri semoga Ramadhan kali ini yang paling terbaik dalam hidup. ^-^



No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...