TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Tuesday, January 18, 2011

Minggu Kesedaran

Aku ade baju baru dan baju itu sedikit seksa di bahagian perut..hahaha..disebabkan itu,aku isytiharkan Minggu ni dan minggu depan sebagai Minggu Kesedaran.Tq meow2 atas ayat itu..;) Langkah Pertama yang aku buat, adalah berjogging sekitar kawasan USM.




Jika anda semua terserempak saya sila la hello dak debab ni..Langkah kedua ada lah ke Gym dan bermain badminton..Sila usya sini.Burn Fat. Langkah ketiga adalah dengan memakan makanan yang sihat.Dan ini adalah menu feveret aku setiap malam di umah sewa.



Sedap ohhhhhh..letak mayonis+baked beans+timun+isi ketam ;) yummy. Kalau kat umah sendiri mestilah aku tibai semacam je..haha..Langkah keempat.tadaaaaaaaaaaa..



Sapulah Krim-krim seperti ini ditempat2 yang bermasalah..;) Krim Mustajab pon ok juga.Krim ni panas giler.Kesan sampai 2-3jam duk rasa..huhuhu.So,Kita tunggula result sama ada aku berjaya memakai baju itu atau tidak..heeeeee..

No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...