TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Monday, January 10, 2011

Ana The Unexpected..

Salam and Hello to all. Sebelum Tido, aku nk update ape yang berlaku last weekend.Actually aku x balik umah family pon sbb kena g lab sabtu dan ahad.So mmg xbest.huhu.After lab pd hari sabtu aku sempat ke Queensbay.Jangok2 g situ nk tgk Paranormal activity..amik kau,menjerit nyah dalam hall..haha.Cite tu suspen je, x takut pon.seyes boleh cakap2 ngan kwn sebelah.Tapi aku jerit terkezut gak.;)

suspen bukan seram ok.

Sembilan Palang satu palang sebelas jatuh pada hari ahad.Itu hari yang mendebarkan buat artis.bukan aku sbb ade AJL 25.Of course aku vote For Hanyut.Semanis FT perform lagu Good Nite..Sweet Gilak. For your info,Hanyut tu lagu terbaik dari FT bagiku.Baik2 Lirik yang sngguh Puitis.Jiwang sudah Cik-ku kita.huhuhuLast Result kuar Masa tu aku ingat Yuna Dah.dah rasa x best.Sekali Ana yang menang.Woww..Terbaik dari Youtube.haha..Yang Penting Bukan Yuna.Ntah,aku x berkenan kat die.Nak kata jeles bukan.Cuma setiap orang ada taste sendiri.Sama la Macam Orang2 yang tak suka CT.aku still suka CT.seb baik smlm Ct menyelamatkan aku yang mengantuk dengar Kak Pah nyanyi.huhu..


Jom Tido.Dah Malam Ni.Meow2 pon dh tido..Sebelum tu kita Layan lagu Selamat Malam.Oh bukan.Tolong Ingatkan aku untuk Tido.;)



No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...