TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Thursday, January 20, 2011

Aku Di Conteng oleh Cik Andam

Hai Si Pria dan Gadis di Luar sana.Aku nak ngarut pasal kejadian malam tadi.Untuk yang belum tahu,Housemate aku Z tu baru beli Barang2 make up.So die nak asah bakat terpendam die.Maka aku pon jadila bahan uji kaji.hehe.Aku kurang suka makeup2 ni..Almaklumla x matured lagi..hahaha.Cuma suka pakai eyeliner,bedak sikit,blusher skit.Benda yg paling aku x suka bila tang bibir.Oh no.rasa kalau pakai lipstik bibir dah ah tebal.Tapi xleh lawan Angelina Jolie ah bhai..




Hasil selepas aku tadah muka selama 1jam 30 minit dan hampir terbuai untuk tido..=)



Parut kat hidung still nampak.so nanti kawin hidung kena suh mak andam tonyoh concealer tebal 10 inci..hahaha.Klu xnak ade parut,masa kecik2 jgn buat mcm aku.aku suka amik jarum cucuk jerawat.Hasilnya mak aku panggil hidung cacat.sob sob..pasrah..



Serius ni..Jangan gelak ok..


Any Comment? Chopp aku rs nmpak tua skit bila dah make up..or mmg adakah aku mmg dah tua??huhuhu









5 comments:

-m- said...

tua

kuKu said...

not tua..look matured..huhu

cik ain cik siti said...

matured.

if make up lebih fresh akn nmpak muda :)

kuKu said...

ain-grrrrr..seb baik x ckp tua.tq..=)
muda di jiwa ok kut..hihi

cik ain cik siti said...

haha. xnmpak tua.cuma mtg.

yep. hati mesti mau muda okey!

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...