TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Monday, January 3, 2011

Coretan Pertama Di 2011

Assalamualaikum wbt and hai.Lawt weekend aku sambut new year dgn family.Hari sabtu aku antar adik ketiga ku register kat Uitm Merbok..cian kat die uitm tu kat kwsn hutan..hehe..Then, semalam ari ahad,aku antar adik bongsu ku ke Sekolah Sukan.Die baru nk msuk form 1 tapi mmg hebat la dh duk jauh ngan family since 13thn..aku dulu ms matrix baru duk jauh..Bajet xmau nanges,tapi sedih tgk bila last ms nk balik alif nanges.ayah pon aku nmpk die curi2 lap air mata.Alif tu anak bongsu lelaki sorang plak tu.memang sangat rapat dgn ayah.Now,mak tinggal berdua2 je la ngan ayah.Mcm 25 tahun lepas masa baru2 kawen..weeeeee..

Hari ni 3 Januari.aku dapat Mc.Semalaman aku x tido gara2 muntah dan beri2.Mmg rasa sgt2 teruk.rasa nk tido trus dlm bilik air je ms tu.Aku kena food poisoning.Mak pon sama kena macam aku.Kesimpulannya,makan la makanan masak sendiri.Dijamin Bersih..
Jom sambung tido.Badan Rasa sejuk skrg.Rasa nk hibernasi.

p/s Pewot lapar.tapi takut beri2 lagi..Beri2 tu cirit birit.:)

No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...