TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Thursday, August 18, 2011

Yang Gebu dan Menggiurkan


Bulan posa aku suka update benda makan la kan. Makruh tak? hehe..Aku tak pernah try lagi macaron. Dulu masa aku dengar aku pelik gak apa tu? rupa-rupanya macam biskut oreo je. cuma warna-warni and banyak flavour.




Mana la aku tak tergoda.


Aci tak kalau aku nak rasa satu? Tapi bukan dengan beli sebab aku tak tau nak beli kat mana. Aku nak try buat sendiri sebagai biskut raya. aku sendiri pon nak gelak. Puding buat pon fail. haha..




Decoration ni menarik tapi nak sebelum bagi tetamu gayanya habis kat mulut sendiri.



Leh ganti duit raya. Mai la umah..



Pinky. Like like



Tergodek godek mengiurkan nak masuk mulut je. haha


Comel kan?


Harap-harap menjadi hasrat nak buat. Al-maklumlah bizi sungguh kehidupan sekarang. Kuih tunjuk-tunjuk kan banyak lagipon ada mak yang rajin buat kuih kat umah. hehe



No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...