TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Thursday, August 4, 2011

I luv my BF



Ramadhan dah 4 hari berlalu. Ruangan pojok pojok di akhbar atau blog banyak pasal kisah Apex putus tunang. Blogger pon ramai la update cerita-cerita ni supanya impact blog mereka diterjah. Siap letak muka orang ketiga. Mantap!!! Chop. korang tahu ke apa tu pojok-pojok? Pojok-pojok refer to ruangan gosip-gosip.hehe..




Pening ke bro?

Lepas insiden ni, tetiba aku rasa kesian kat si Elia. Dia kan ada jejariruncing. Majoriti kisah blog dia semua pasal Apex. yang pasal life die boleh bilang dengan jari la kan. Jari montok aku dah kira. huhu. Pengajaran yang aku dapat. Jangan suka canang sangat kisah kehidupan yang belum pasti di mana-mana ruangan. Sebab jodoh di tangan Tuhan. Kalau dah takdir memang tiada jodoh orang yang kahwin pon boleh bercerai. Sabo je la. Lelaki ramai lagi. Dont worry.. :)


Tapi kalau aku cakap macam ni mesti ada kawan-kawan yang tak suka. Aku pon tak suka juga sebab benda menarik mesti la nak share. Boleh boleh cuma kurang-kurangkan la. Nanti muak pulak orang lain baca kisah romantika de amour..hihi. Aku nak buat macam kawan aku boleh? Tetiba aku dapat jemputan dia nak kawin. Even tunang pon dia tak heboh-heboh. Memang ni yang sepatutnya kan? :)



Ni sorang lagi yang desas desus aku dengar kata dah putus juga.

Ally jom kapel ngan saya. setiap hari saya tengok awak kat MHI. dulu-dulu la. sekarang mana ada masa. hehe


* Mood gedix di malam jumaat * haha..




No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...