TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Monday, June 20, 2011

Pedih Ok!!


Last friday aku sempat g buat facial+sauna+massage. aku buat package yang dalam entry ni RM22.90 only .Sauna and massage aku pernah buat. Just Facial aku tak pernah pi buat kat kedai. For sure aku taktau apa dorang nak buat. yang aku tau confirm dorang cungkil buang segala mak nenek yang ada kat muka. Penangan facial memang hebat. Masa pekerja kedai tu duk sedap buat. aku rasa macam nak baling je bantal yang dia bagi kat muka aku tu.hahaha.saket dowh..Boleh kuaq ayaq mata naaaaaa..


p/s: rasa nak renovate blog. sape rajin nak tolong?







2 comments:

csira said...

facial tak guna!muka aku naik RUAM!!argh!huhu

kuKu said...

kesiannnnnnnnn..huhuuh

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...