TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Wednesday, May 11, 2011

Tolong Tolong Mau Gebu Gebu

Salam.

Aku dah sangat desperate ni. Sangat Sangat Mau pegi satu tempat ni. Dah lama tak buat benda ni. Aktiviti masa senggang aku suka click sana click sini. Mampos Tesis tak nak buat pulak..haha..;) Dulu aku rajin buat Sauna. ermmm..Memang Best..Rasa fresh dapat pecahkan lemak-lemak degil..Nyahhhhhhhhh kau fat fat. Kau sengaja suka lepak kat badan aku kan kan?

Aku dengan ini umumkan aku nak ke sini..





Amacam sedap kan kalau dapat urutan urutan satu badan..Syiok gila. Actually badan aku takde la rasa letih sangat sekarang sebab VCO telah memberi aku extra energy sampai malam-malam aku selalu tak boleh tido..huhu..Tapi aku suka package ni. Dah la murah. Cheap cheap aje. Sukanya..So sape nak teman aku? RM22.90 only beb. Jom Jom Jom. Kalau aku ajak meow meow ok tak? haha..Gelak guling guling sket mcm icon YM tu..;)









No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...