TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Friday, May 20, 2011

Nur Kasih The Movie..


Salam. Malas nak update blog. wondew why? mungkin sebab migrain datang.;(

Okeh okeh. mood menulis dah datang so start dengan keterujaan nak cite pasal Nur Kasih. Aku tengok suma orang duk cakap cita ni best sangat, sedih bawak tisu banyak-banyak. Betoi ka? Malam ni baru aku boleh tau. heeeee.. Drama yang sebelum ni femes kat Tv3 dah kembali ke pawagam. So meh kita tengok review sikit pasal cita ni..



Comeynya Mia sara ni..





wow. kami tidak bercinta di luar lokasi ye.
Jawapan Bajet setiap artis mesia..


Sinopsis Nur Kasih The Movie :


Dugaan dan ranjau yang dilalui oleh Adam tidak pernah terhenti apabila Adam sekali lagi terpaksa menerima ujian getir bahawa anak dalam kandungan Nur kemungkinan akan meninggal akibat kemalangan jalan raya yang menimpa mereka berdua. Manakala Aidil pula terpaksa menjalani kehidupannya sebagai bapa tunggal kepada dua cahaya mata iaitu ilyas(7) (Mohd Ilyas Suhaimi) dan Maryam(5) (Mia Sara Nasuha) setelah isterinya yang tercinta, Alia meninggal dunia. Mampukah Aidil membesarkan Ilyas dan Maryam sendirian? Pengorbanan apakah yang akan di lalui oleh Nur Amina dan Adam? Adakah cinta Adam Dan Nur Amina akan terkubur?


What? Aidil dah jadi duda? ish ish. Sian nya.Nasib baik aritu masa pelakon-pelakon Nur Kasih datang buat promosi kat Sunway Carnival aku tak sempat tengok die. Kalau tak aku nak cakap



Aidil, boleh saya jadi penganti Alia?










No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...