TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Thursday, May 5, 2011

JanGan Ada ROOMATE Psycho


Hai hai..

Seronok ke ade roomate? 1st time aku dapat rumet masa aku masuk Matrix..Masa tu berdebar-debar je rasa.Kira mix feelings.Ada suka,cuak pon ada. Seumur hidup mana pernah ada rumet tetiba nak share bilik dengan orang lain.Memang rasa pelik sket la..Naseb baik dapat rumet yang ok.Bukan satu ye..sekaligus dapat 3 orang.Matrik kan share 4 orang sebilik.Since then, aku dah rasa ok. Masuk UM pon setiap tahun ade rumet baru. Sebab aku setiap tahun tukar kolej.haha.Jemu duk kolej yang sama je.Aku pernah juga ada rumet chinese.Tapi tak best sangat,sebab die suka suka hati nak pakai kasut dalam bilik. Naseb baik aku buat ruangan yang mereka tak boleh masuk.Dah tu suka hati die je nak bawak kawan-kawan masuk bilik memekak,kalau bahasa aku paham takpe gak.huisshh..memori semua ni..




Boleh gila kalau rumet macam ni


penyakit psycho sawan die dah datang.hahaaa..



Sampai ke sekarang aku masih ada rumet. Seb baik mek ni ok..aku dah kenal die dari zaman sekolah.;) Syukur aku tak dapat rumet yang psycho macam movie ROOOMATE..Mau mati aku kalau die macam tu..haha..Last Teusday nite, aku dan rumetku berkesempatan tengok movie ni. Ingatkan cite hantu, rupa-rupanya Rumet die lagi worse dari hantu..gagagaga..Gila ah orang macam ni. Review movie ni- aku rasa biasa-biasa ja..Korang tak payah buang duit la pi tengok.baik donlod je.Lagipon cite ni banyak 18sx..memang patut la kanak-kanak tak boleh tengok ;) Aku pon kanak-kanak lagi..hahaha..








Tapi aku suka la kat minah ni..Nama die Minka Kelly. Cun sangat. Bila nak jadi cantik macam die eh? Berangan lagi..





Kalau nak roomate salah seorang dari mereka ni agak-agak kena sepuk tak?^-^


2 comments:

csira said...

meh aku tukar jantina nak x?wkakakaka

kuKu said...

boleh boleh..asalkan muka hang pon macam anuar zain or sam..hahaha..;P

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...