TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Friday, June 10, 2011

Berjimba-jimba ke Pantai Timur


Pejam celik pejam celik rasa cepatnya masa berlalu.Maknanya dah seminggu gak la aku balik dari sini.Percutian yang singkat tapi berisi. Kalau ada kesempatan lagi aku nak tour terengganu lagi sebab aku hanya sempat ke Setiu sahaja. Masjid Kristal etc semuanya aku tak pernah lawat pon.huhuhu. Ada sape-sape nak bawakkan tak? :D




Misi mencari makanan wajib di Terengganu.




Makcik ni cool ja bila aku nak tangkap gambar dia. Banyak gila kopok die gentel.



pelik bin ajaib. order la keowtiew rebus sebab bajet kuah macam aku selalu makan kat belah utara ni..Sekali mai macam ni..Taraaaaaaa.Nasib baik sedap.;D



Ni gerai kat tepi Pasar Siti Khadijah.Dah penat nak pi makan kat Muzium.



prentending.hanya kawan-kawan yang gila shopping..





Nama nama Allah SWT.




cantek dan unik kan?

Lokasi -Masjid Beijing at Rantau Panjang.


next entry cite pasal kaweeeeeennnnnnn..


No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...