TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Monday, June 27, 2011

Fashionista


Pejam celik tinggal sebulan lebih je dah nak sambut Ramadhan. Amacam dah ready belum? Aku ready beli kain baju raya je. :D Disebabkan aku dah beli kain, aku pon terfikir fesyen apekah nak buat..Kebaya? Kurung? Kurung Moden? Aku ade gak google gambar baju comel-comel. Ni la hasilnya. Maaf ya. Aku tengok Ct je yang suka pakai baju kurung moden cam gini. Tu yang semua gambar dia je.



Malatop kalau raya pakai gini. haha




hurmm.tak sesuai dgn diriku.



Suka warna ni..Pinkyyyyyyyyyyy


p/s: dah antar kat tailor. yipee.tapi tak boleh nak suh tailor tu siapkan 3 pasang kain aku.Keciwa tak leh melaram. Today aku start ganti puasa. padan muka masa Syawal aritu ganti half je huhuhu








3 comments:

Anonymous said...

padan muka

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

wani pon posa jugak:) nnt slamat berbuka k..haha..emm xbeli kain raya lg ;(

kuKu said...

anonymous- maceh..

wani- selamat juga.hehe.. beli cepat nanti tak sempat buat.lain la reti jahit sendiri.huhu

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...