TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Tuesday, June 14, 2011

Convent Rocks.


Orang selalu kata budak convent gedik.Well well well.Mungkin orang yang cakap tu taktau gedik kami bertempat.Not gedik dengan lelaki. Tettt. nanti terasa plak sapa-sapa.Tak kisah la gedik atau tak gedik yang penting kenangan masa sekolah selalu mengamit jiwa. Best okeh. Naseb baik aku dulu tak masuk asrama. Yela lepas form 3 semua orang sibuk-sibuk nak masuk mrsm,skolah sains bagai-bagai. Aku still maintain kat sekolah ni. Ingat lagi nasihat cekgu.Nak cemerlang bukan bergantung pada sekolah.Yang penting pada student tu sendiri. Alhamdulilah. Now aku dah berjaya gak la kan..;D dan yang paling best ukhuwah dengan kawan-kawan still maintain sampai sekarang. Mak aku selalu kagum. Bila aku pegi mana-mana pon balik-balik muka yang aku lepak mesti budak convent. hahaha. travel mana-mana pon mesti ngan geng ni. Nanti kawin Nanti husband kita nak bagi huhahuha macam ni lagi tak?? Mesti la dah slow. Masing-masing sibuk dengan life sendiri. takpela so yang bujang ni masa ni la kita nak berjimba puas-puas.





Sebahagian dari geng yang rapat.yang takde tu jangan terasa plak.Sape suh hangpa suma tak mai..haha..;D



Congrats Syida.



Who Next?



p/s: tak faham perangai manusia.Macam-macam..






4 comments:

Liyana said...

Nnt kawen x dapek la cm skrg..
So skrg kte enjoy!

kuKu said...

enjoy2 perabih duit. kat umah makayah cop duit.:D

Liyana said...

aku mmg keje mengecop duit weyh..
Kol 4 pg da bgn chop duit..

kuKu said...

haha..hantar penang sikit duit tu bila kering weh

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...