TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Thursday, March 24, 2011

Hari Tidak Kuarkan Duit Tapi Dapat Macam-Macam

Assalamualaikum and Hello..

Aktiviti hari ni cuma tengok Labmate's Viva. Habis dari sesi tersebut, aku ajak labmates pi Library.Cool kan? Rajin sangat la kami semua ni. Motif ke situ sebab pagi-pagi masa aku singgah pejabat pos, aku nampak sesuatu permainan yang sangat menarik. Siap ada banner Syoknyer Cuba benda Baru. Mainan yang menarik perhatian aku mestilah Orbitron. Mesti korang yang tak tau apa game ape tu. Takpe nanti aku dapat gambar dari kawan aku tunjuk. Super COOOOOOOOOOLLLL!!!!!! Aku memang takde masalah nak main game-game yang menghentak jantung sekali pon. Jiwa kental..;)





Actually, Libreese datang Usm buat promosi. Konfem la aku tak pernah pakai jenama ni. Lagi-lagi sebab tak suka Yuna. hahaha..Last-last aku dapat free sekotak pad + pantyliner dorang. Boleh tahan seminggu buat gadis-gadis yang bukan heavy flow... hehehe. Nak tahu benda free aku dapat lagi arini..Jeng jeng. Aku dapat makan free. Kan kawan aku dah pass Master die. So Let's Go eat..Yummy. Sedap dan bertambah sedap sebab dibelanja..;)






Terliuq ka?






amik la sekoq udang kat hampa. Sian dah telan ayaq liur tu ;)





Finally, ini benda terakhir aku dapat free lagi.. Such a wonderfull day today.. I loike..

Travel kit and sunblock tu boleh pakai untuk esok..Happy holiday to me...

Tunggu balik nanti update sampai lebam..hohoho..









No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...