TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Saturday, October 1, 2011

Terengganu Trip (Day 2)

Kita continue day two plak. Hari kedua, dimulakan dengan ke Umah Fajar. Kira umah pengantin tu. Umah die kat area Setiu. Almost sampai tengahari kami stay situ sebab nikah dan majlis bersanding dijalankan serentak. Actually ni 1st time aku pi umah kenduri yang majlis bersanding start awal. Pukul 11.30 pagi dorang dah sanding. haha..Memang hebat tapi bagus gak sebenarnya. Boleh tetamu datang awal balik pon awal. hehe..




Congrats Pajar




macam buat catwalk gitew..Sorry la kat kawan-kawan belakang tu kena angkat hadiah yang berat tu.hehe




Verrryyyyyy veryyyy like this!!hahaha..

Pajar macam terkejut ada orang hug die. Hello itu husband ok :)





us with the bride




Ontheway balik kami sempat singgah Pantai Penarik. Cun Cun sambil pekena satong goreng lagi. Seafood aje minggu tu..Sebab tu kut aku sekarang menderita sakit kaki. Seriau neves tunggu result blood test. huhu




Terengganu cuma best dengan Pantai dan pulau-pulaunya sahaja. Ada orang nak marah aku tak? hehe




Sebelum berakhir trip, aku sempat ke kedai Air Buah Gelas Besar. haruslah aku tak try gelas paling besar. Bapak terkejut tengok. Lastly, trip ke ganu memang ada kisah. :)




Gambar kontroversi. Ramai ingat aku dah bertunang. Walaweh..Haruslah idok. Mike mike semua kalau nak tahu bila aku enganged rajin-rajin la baca blog ni. Haruslah teman hapdate di sini..See u again Terengganu. Dop puas jalang-jalang lagi. Meow meow pon kejap je dapat jupe die.



No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...