TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Monday, October 10, 2011

ExciteDnya!!


As-salam.

Tetiba tak boleh nak tido, buat keja pon boleh stop sebab excited search info pasal tempat tu.
Ya Allah percepatkan la hari Khamis. Dah setahun lebih aku tak berjalan jauh. Last berjalan jauh aku pi ke Vietnam .banyak tips dan blog yang share pasal tempat tu. Gila menarik rasa nak pi esok terus. haha. * takut nafsu terbabas sebab belum pi sana lagi pon dah bernafsu dangggg betul la*

Hopefully aku cukup duit nak beli semua benda aku nak. kalau tak cukup call meow-meow bank in duit sket boleh tak? eh. tapi cane nak contact die eh? Selamat bercuti kepada powerfuff girls. aku, saira dan Z. mak aku dah pesan jangan duk suka-suka sangat kat tempat orang. dah la semua perempuan.



P/s: Aku tak bagitau lecturer aku nak amik cuti khamis sampai selasa depan. Nervous gila. Naseb baik bagitau through email je sebab dia tengah cuti. Kalau face to face mau dia tuntut jurnal. Mati aku balik nanti. hahaha. hangpa suma doakan la aku siapkan sebelum pi makan angin ni. hehehe








No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...