TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Thursday, February 17, 2011

Model Sambilan

Hai geng. Cuti Maulud Nabi aku guna kan dengan sebaik mungkin. Aku buat part time job jadi model..^-^ Best gak jadi model ni..Patut ah aku tengok bukan kemain aihh orang duk jadi model. Pose sana tonggek sini sana sket..Dah siap..haha..;) Nak tengok tak gaya aku..Malu la plak..Sebab langsung tiada bakat.. Sat nak reveal..






bersama rumet




comel tak??




aku leh jadi model Moh Kita G beli Beg





Si pengacau kat belakang..hehe





Penat posing, lepak BerTutti Frutti..Jom next time belanja aku ok..





Happy face pewot kenyang..




Ni Model Berbakat untuk Scene Tido..Sape Berminat Boleh la ye msg aku..^_^

Saira, Jangan marah naaaa..Tido la lagi setiap kali nek keta..;)



nota nak stop: semalam tak boleh tido teringat seseorang sampai menangis..sob sob..


4 comments:

Unknown said...

nampak kurus lagi.. add oil ya..

kuKu said...

add salt..huhu.go jogging before ur convo day..or else u look fat..^-^

lovelyadibah said...

tutti frutti nie kat mana?????????nk pegi gak!!!

kuKu said...

kat penang diba..meh ah

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...