TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Tuesday, February 21, 2012

Johor Premium Outlet


Tempat best untuk dilawati. Best masa duit dan poket tebal. tak best bila cuma mampu melihat. Kalau ada nafsu yang hebat, sila jangan ke sini. Pasti cair beb. At least satu benda mesti korang beli gak. Camne nak datang ke sini? Senang je. dari Tol Plus. Exit Kulai Jaya. Nanti ada signboard JPO. Kawasan persekitaran JPO belum maju lagi, tapi dah banyak pembangunan yang wujud. Bagus juga la siapa punya idea yang buat JPO ni. Kami datang pukul 3 dan balik pukul 9. Tak tau la apa yang kami buat lama sangat kan.. Tawaf satu JPO usya barang sebab kami semua jauh ooohh nak pi lagi. Lainlah kalau ada kampung kat jb. tak pon kawen orang sana. Macam saira untunglah cik abang orang Jaybeee. Nanti kirim pelisss. Coach yang murah gila tu!






Memborong handbag di C& K.


Fav store. :)

No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...