TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Thursday, November 10, 2011

Short Communication

Adoi, awat dia ada kat sini juga.


Aku- pura-pura tak nampak.

Dia- eh, x cuti ke?


Aku- buat-buat pekak. pandang ke akak pos. (lama juga aku settlekan urusan dipejabat pos, toleh kiri kanan, mamat tu dah tiada. fuuuhhhh Lega!)

elok melangkah kuar dari pejabat pos tetiba..


Dia- mai la jap nak cakap. awak ku nadia kan? awat nampak lain, aritu nampak lain.

Aku- camne tau nama?
* dalam hati, mesti dia nampak aku gemuk, sebab arini aku pakai baju macam orang ngandung* Cisssssssss

Dia- la..takkan lupa, aritu awak datang klinik saya kan ada.

Aku- *tak sangka la pulak si mamat ni pi usya nama aku. aku buat muka selenga. tau muka selenga camne? muka orang takde perasaan tu la. haha*

Dia- aritu saya mintak no hp awak, ajak kuar lunch awak buat taktau je. Nape? dah nak kawin ke? ke dah berpunya?

Aku- aah, dah nak kawin. * haha, bajet alasan yang boleh buat dia tak banyak tanya dah*

Dia- Ala, kalau dah kawin pon takkan tak boleh nak kawan. dari masa kat clinic lagi saya dah berkenan kat awak. muka manis, comel bla bla.

* kang aku mention sini rasa riak pulak, haha*

Aku- eh takpela, saya dah lambat ni.

Dia- Bagila no hp awak dulu.

Aku- * masa ni teringat cerita gosip dengan Z, kalau tak suka lelaki jangan tolak keras-keras, nanti dia boleh buat macam-macam* Terus aku cakap, awak bagila no awak. Buat-buat keluarkan hp.

Dia- nah ni die. awak miscall la sekarang. Sebab saya boleh terjun bangunan kalau awak nak contact lepas ni.

Aku- Yeke? Takpe nanti saya miscall awak atau saya meseg sila terjun bangunan sekarang! haha.



* moral of the story, jangan jadi comel macam Agnes Monica sangat setiap masa*

hehehe









2 comments:

M Mudzamir said...

fiweii ramai peminat...

kuKu said...

haha. peminat sesat..:)

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...