TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Tuesday, September 20, 2011

Sakit Urat? Dapatkan Urutan terbaik di sini..


Aktiviti seronok membelai badan pada minggu lepas. Hanya dengan harga Rm25 termasuk sauna, urut, dan bubble bath.



Walk way sebelum masuk bilik.



Keadaan dalam bilik. Memang takde beza sangat dengan yang asal. sebab aku tak tangkap pon gambar.hehe. Urutan memang betul-betul traditional, bukan pakai alat. Rasa selesa lepas tu. Kalau yang bahagian lenguh-lenguh memang rasa sakit la masa kakak tu urut. Kakak tu cakap angin dah buat urat keras.



Sesi 30 minit Buble Bath. Bukan setakat mandian biasa. Ada alat macam urutan dalam bath tub. so masa mandi pon rasa macam di urut. Seronok.. Okeh. Dalam gambar mestila bukan aku.Package ni termasuk juga sauna. Aku dah biasa buat sauna so takde la rasa panas sangat compare dengan tempat lain. Tapi air kuar macam sebaldi kut. hehehe.


Pendek kata, bagi aku deal yang aku beli ni memang berbaloi. Disebabkan permintaan tinggi. Deal ni diadakan semula. Rasa ringan tangan je nak beli lagi. hahahha. Korang ape lagi? Tak nak cuba ke? Yang rasa nak beli deal ni boleh la refer sini http://milkadeal.com/deals/delaily-25for2hrs

2 comments:

~!@y c``~ said...

nak tanya adakah total 1hour saje the package?

kuKu said...

no.almost 2 hours.

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...