TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Friday, November 26, 2010

Masa Yang Terhad

Lama aku x update di sini since sibuk menguruskan hal rumah tangga..ye sila percaya aku sudah berumah tangga tapi dengan blog terbaru..

di sini


Ku.Nadia Collections/

.

.

.



Disini ade mcm2 barangan yang aku jual..ade shawl,baju2an,inner dan etc..




kwn2 sila la lawati dan jangan lupa order sekali..hahaha..=P









ni la aku sekarang..Sila panggg sedikit..huhuhu..amik berkat nak jd cam Ct..ewww..ade SimplyCt tu..aku ade KuNadia..=)








ni baru aku yang betul..haha..bukan2..patung jd model shawl..hehehe









tadaaaaaaaaaaa..sila gelak..aku jd model tudung sndr..jimat kos blh beli brg kemas byk2..=)



p/s: blog ni msh berjalan seperti biasa..just blog terbaru untuk urusan jual beli..=)



No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...