TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Friday, December 2, 2011

Review Ombak Rindu




Cover novel Ombak Rindu

Semalam sempena hari pertama movie ni released, aku pon pi la tengok di TGV 1st Avenue. Macam aku yang dah baca novel Ombak rindu masa zaman remaja, mestilah excited nak tengok. Jalan cerita masih sama, plot mungkin berbeza sedikit sebab bukan mudah nak abiskan semua babak dalam buku di dalam Movie berdurasi selama 2 jam. Yang paling tak suka banyak sangat aksi mesra aoraon dengan maya. Camne leh rating filem U? Ke aku yang kuno takleh nak accept cerita melayu ada bab-bab gini. Sebab kalau baca novel memang ada details aksi-aksi begini, cuma bila tengok depan mata rasa Oh Nooo. haha. Sebab kanak-kanak la bahaya, nanti terpengaruh. Aku takpe. dah besar. heheehe. Lisa Surihani Hebak Mung. Rasa seram tengok muka die bila marah!! terus terfikir kalau die marah Yusri macam gitu gak ke? haha. Mau kecut perut Yusri. Overall, lagi best baca novel dari menonton wayang. Sebab aku menangis bila baca novel, masa tengok rasa pelik kenapa ada orang menangis-nangis macam yang aku dengar masa di tandas. hahaha. sebuk kan aku duk pasang telinga.


Lisa meroyan dapat tahu Maya madunya. Sian.sian Tapi Mulut Lisa seksi la.suka tengok..



Isteri Aoron mesti profesional. Kalau aku, mau tak tengok dah.
Conclusion cari la calon suami bukan artis gitewww.
#Bajet macam ada artis syok kat aku la sangat#




No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...