TaBung KeCiL

Ku NorNadia

My photo
PeNang, Malaysia
Biotech Student in USM. but miss her life in UM. :)

Sunday, July 12, 2009

shopping terapi minda

smlm yg ceria bilA Mega Sale kembali..hehee..walaupun duit x byk tp gagahkan diri mnyerbu queensbay yg sesak tu..
si driver yg sopan santun..aku mstilah diblkg je..

kul 2 kuar dr umah,tp nk q msuk parking tu gile lama..keta berderet2..disbbkn dh bosan, so kwn decide park je kat luar..so kena ah menapak..jangan ujan sudah la..mati nk balik cmne..

aktviti di dlm queensbay..

1. Mengisi perut
2.Mencari kemeja dan baju mkhluk asing tu..haha..
3.Mengusha barang2 yg best..ada yg best tp x muat..sedar2 la diri tu debabkan..huhu..



gilenyer warga penang mghabiskan duit..huhuhu

kak sofy@ mak yg best dpt beli baju yg cantek2 tu..jeles i..haha

kak farhana yg tensen ujan x henti2 lagi..

suda gelap dan ujan x henti,hasil ketabahan kami suma tunggu ujan stop selama 2 jam..haha..silala park di luar lagi yek..


dh smpai lewat, impian untuk memasak dh terbantOT, maka aku melayan fb smbil makan sushi..

kenapa xde pn pic aku??pelik kan??sbb aku dh puas posing smpai lecturer usha masa tu..haha..malu je..so pic2 tu biarlah tontonan aku sorg diri..hehehe

tata titi..

No comments:

Gosip-gosip Hangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...